Shop Mobile More Submit  Join Login
spring sketch by meago spring sketch by meago
a very veeeery quick colored sketch xD (15min drawing, 15min colouring)

yeah, I'm not dead xD

break at work... I drew my comic last weeks, all the time, and I'm a little tired... I needed to draw something, whithout ink and feather with nibs xD''
huh, I feel better now :>

*goes to work*

will be scraped(?) XD'

sorry for my english
Add a Comment:
 
:iconcmjcutiepie:
cmjcutiepie Featured By Owner Oct 31, 2014  Professional General Artist
wow, you did in 30 mins. look great
Reply
:icons-ir:
s-ir Featured By Owner May 3, 2014  Hobbyist Traditional Artist
she's pretty :)
Reply
:iconkotolotka:
kotolotka Featured By Owner May 29, 2009
sUłit xD
Reply
:icontouch-of-love:
touch-of-love Featured By Owner Mar 29, 2009  Hobbyist General Artist
For a quick scetch thats very beautiful.. @w@
Reply
:iconkitakami:
Kitakami Featured By Owner Dec 2, 2008
Baardzo ładne.
Bahdzoo, bahdzoo.
Reply
:icongosen406:
Gosen406 Featured By Owner Nov 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
This is a very calming picture. Nice light coloring. It really looks amazing 83 Heehee, even your sketches are fantastic! You're a great artist!

<3 Faaaaave
Reply
:iconmegngarnett:
megngarnett Featured By Owner Oct 16, 2008  Student Traditional Artist
What did you use to accomplish this picture?
~:heart:~,
-Megan
Reply
:iconmegngarnett:
megngarnett Featured By Owner Oct 16, 2008  Student Traditional Artist
Beautiful.
[link]
Reply
:iconmegngarnett:
megngarnett Featured By Owner Oct 16, 2008  Student Traditional Artist
That's very pretty.
[link]
Reply
:iconmidwinternight:
midwinternight Featured By Owner Jul 20, 2008
Śliczne :) Czym malowałaś mlecze?
Bardzo podobają mi się pastelowe kolory pasują do klimatu wiosny ^^.
A i widzę jakieś zmiany w twarzy... Wygląda jakoś doroślej O.o Nie wiem czemu.
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner Jul 21, 2008  Professional Digital Artist
dziekowac, wszystko bylo kolorowane w photoshopie XD
Reply
:iconhot-summer:
hot-summer Featured By Owner Jun 6, 2008
wow meago san im amazed! j00 er sooo awsome!
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner Jun 6, 2008  Professional Digital Artist
thank you so much :heart:
Reply
:iconhot-summer:
hot-summer Featured By Owner Jun 7, 2008
np <333
Reply
:iconniejestemchoranaaids:
masz bardzo oryginalną kreske :)
Reply
:icontechnopl:
TEcHNOpl Featured By Owner May 30, 2008
Im wiecej mam okazji poogladac nowe prace (a teraz sprzatalem dA) to stwierdzm ze swietne anstrojowe scenki komponujesz. Sproboj sil z fotografia czasami :)
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 30, 2008  Professional Digital Artist
dziekuje <3
fotografie mialam w szkole : P i stwierdzam ze to chyba jednak nie dla mnie XD
Reply
:icontechnopl:
TEcHNOpl Featured By Owner Jun 10, 2008
A tam w szkole, samemy trzeba poprobowac, w szkole to najwyzej moga nauczyc jakis kanonow fotografii i jak dzialaja przeslona/czas/czulosc.
No ale do takich scenek to ludzie sie przydaja jeszcze.
Reply
:icondizzytenshi:
DizzyTenshi Featured By Owner May 21, 2008
So lovely! <3
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 21, 2008  Professional Digital Artist
:hug:
Reply
:iconmylovebattlefield09:
mylovebattlefield09 Featured By Owner May 17, 2008
Simple and springlike. Only thirty minutes to do the whole entire thing? This would take me months.
Reply
:iconaust-kun:
Aust-kun Featured By Owner May 16, 2008
Wyjątkowa praca, zupełnie inna niż reszta O.O Twarz Miny jest taka dojrzała, a te ptaszki takie realne cuuuudo !!!
Reply
:iconnidoto:
nidoto Featured By Owner May 14, 2008
świetna praca! i want more! MORE! XD
Reply
:iconewiszon:
Ewiszon Featured By Owner May 14, 2008
Ale się wiosennie poczułam! Bosko:D Ja chce tak dalej:P A będzie coś letniego?
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 14, 2008  Professional Digital Artist
moze... XD jak znajde czas, to cos skrobne :P
Reply
:iconmalinav:
Malinav Featured By Owner May 13, 2008
calosc w pol godziny? OMG jak ty to robisz?:faint: przesliczna praca:love:
Reply
:icontamersa:
Tamersa Featured By Owner May 12, 2008
bardzo ładny arcik taki naturalny:> a co to są za ptaszyny?
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
dzieki <3
a niewiem jakies takie randomowe XD
Reply
:iconwatashiyuuki:
watashiyuuki Featured By Owner May 12, 2008
Łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadniutkie *___* Bardzo mi się podoba
Reply
:iconusagi-take-revange:
usagi-take-revange Featured By Owner May 12, 2008
uwielbiam jak rysujesz *o* szczególnie jak maziasz te kawaiitne chibi ze skrzydełkami ^w^ xDD
Reply
:iconmarrek:
marrek Featured By Owner May 12, 2008
ma przesliczne kolory i czuć wiosnę nawet z małymi elementami lata jak dla mnie - idealnie na tę porę którą mamy i mój nastroj ^_^
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
dziękuję :hug:
Reply
:iconccmoon13:
ccmoon13 Featured By Owner May 12, 2008
Great work!!

She is really beautifull! ^^
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
thank you <3
Reply
:icongabynette:
Gabynette Featured By Owner May 12, 2008
adorable :D bravo!!
Reply
:iconbabaika:
Babaika Featured By Owner May 12, 2008
Mmm, very nice face! =)
Reply
:iconloreen:
Loreen Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
śliczne,takie delikatne i eteryczne=) Mina ma sliczne oczy.podoba mi sie tez jak zółte kwaitrki-plamki przebijają.
Wiesz co?troszkę Ci zazdroszcze niesamowitej popularności,tak wiele osob Cie podziwia=)Ja chyba nigdy w życiu nie doczekam sie np. 100favów. Ale cóż, sukces osiągnełaś dzięki ciągłej pracy no i masz talent i styl.Masz w swoich pracach to ,,coś" co przyciąga, prace optymistycznie nastawiają,a postacie bardzo szybko stają Ci się bliskie.A tą zdolność nie da się o tak sobie wyrobić,to jest Twoja inwidualna unikatowa cecha=) nawet teraz,praca nie jest super dopracowana,zrobiona w krótkim czasie,ale i tak dzięki tym barwom itp. zachywca i jest piękna.
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
ojeja ^/////^ jakie to miłeeee :heart: bardzo mi przyjemnie czytac takie komentarze, ja mimo wszystko bede dalej pracowac, by jeszcze bardziej sie udoskonalac.
dziekuję za tak ciepłe słowa :hug:
Reply
:iconloreen:
Loreen Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
nie ma za co=) powodzenia życze w dalszym rozwoju
Reply
:iconcleera:
Cleera Featured By Owner May 12, 2008
very sweet looking
Reply
:iconshizuki-kun:
Shizuki-kun Featured By Owner May 12, 2008
daffodil wymiata khehe (mam nadzieje, że nie przekręciłem jej imienia...^^")
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 12, 2008  Professional Digital Artist
nie przekreciles <3 dziekowac
Reply
:iconpunkxforestxsprite:
punkxforestxsprite Featured By Owner May 11, 2008  Student Photographer
cuteness!
Reply
:iconrishi-san:
rishi-san Featured By Owner May 11, 2008  Student
pół godziny takie cudo O.O
łooo
Reply
:iconsemidragon:
semidragon Featured By Owner May 11, 2008
It's cute
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 11, 2008  Professional Digital Artist
thank you <3
Reply
:iconsemidragon:
semidragon Featured By Owner May 11, 2008
Of nothing
Reply
:iconfunkyshaeri:
FunkyShaeri Featured By Owner May 11, 2008
powiem Ci, że takie "szybkie" kolorowanie jest czasem lepsze od pracy robionej tydzien;D
To jest fajowe;*
Reply
:iconmeago:
meago Featured By Owner May 11, 2008  Professional Digital Artist
dokladnie XD jak sie za bardzo staram to zawsze sie gubie, a tak na szybko to glownie intuicyjnie sie macha i jakos wychodzi xDDD
Reply
:iconkaelstormborn:
KaelStormborn Featured By Owner May 11, 2008  Student Digital Artist
Słodzio praca, bardzo spokojna ^^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 472 × 649




Details

Submitted on
May 10, 2008
Image Size
290 KB
Resolution
472×649
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
18,190
Favourites
966 (who?)
Comments
257
Downloads
874
×